Logo

FAQ dla partnera

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na pytania zadawane przez naszych Partnerów:


Oferta obiektu

1. Jak mogę dodać ofertę swojego obiektu?


Publikuj swoją ofertę w 3 prostych krokach:

Krok 1. Przygotuj opis swojego obiektu i wybierz zdjęcia. Pomyśl nad informacjami, które chcesz przekazać turystom.

Krok 2. Skontaktuj się z nami – poprosimy Cię o przesłanie przygotowanego opisu i zdjęć.


Biuro Obsługi Klienta

tel.: (87) 734 18 18

email: bok@suwalszczyzna.com.pl


Jest to również moment, w którym odpowiemy na Twoje wątpliwości i pytania.

Krok 3. Zatwierdź przesłaną przez nas propozycję oferty lub zaproponuj zmiany. Po ostatecznej akceptacji  Twoja oferta jest już widoczna w serwisie!



 2.Jak powinien wyglądać opis obiektu?


Poinformuj turystów o liczbie miejsc noclegowych, możliwej opcji wyżywienia, przyjmowania gości ze zwierzętami. Napisz godziny doby hotelowej. Opis powinien być zwięzły, jednak warto napisać parę zdań zamiast samego wypunktowanania zalet Twojego obiektu.

Serwis daje możliwość przedstawienia każdego pokoju/ domku/ apartamentu oddzielnie, dlatego warto stworzyć krótki opis na temat każdego z nich, pozwoli to użytkownikowi lepiej zorientować się w Twojej ofercie

Pamiętaj by pochwalić się usługami dodatkowymi takimi jak rowery, kajaki, ekologiczne produkty, wycieczki, łowiska, jazda konna, możliwość uczestnictwa w pracach rolnych, etc.



3. Czy mogę modyfikować/ aktualizować swoją ofertę?

Tak, a nawet powinieneś ;-) Aktualizowane oferty lepiej pozycjonują się w Google, a turysta jest zawsze dobrze poinformowany o Twojej ofercie. Modyfikacje/aktualizacje odbywają się za naszym pośrednictwem, skontaktuj się z nami w tym celu:

Biuro Obsługi Klienta

tel.: (87) 734 18 18

email: bok@suwalszczyzna.com.pl



4.Czy mogę obejrzeć statystyki odwiedzin mojej oferty?



5.Ile zdjęć mogę dodać do oferty?


Chcemy byś zaprezentował swój obiekt w najlepszy sposób, dlatego w serwisie nie ma ograniczenia dotyczącego ilości zdjęć.



6.Po co są piktogramy i dlaczego warto je zaznaczać?


Piktogramy to graficzne znaki przedstawiające usługi, które oferujesz w obiekcie. Turysta szukając noclegu ma możliwość wyfiltrowania wyników za pomocą piktogramów. Jeśli np. szuka obiektu z kominkiem – zaznaczy piktogram przedstawiający obiekt z kominkiem. Jeśli posiadasz taki obiekt a nie zaznaczysz odpowiedniego piktogramu – turysta będzie miał utrudniony dostęp do Twojego obiektu.



7. Jak mogę skontaktować się z osobą, która jest zainteresowana moim obiektem?


Kontakt z turystą odbywa się poza portalem – osoba zainteresowana kontaktuje się z właścicielem podanymi telefonicznie i/lub mailowo.



PROMOCJA OBIEKTU NA PORTALU


1. Na czym polega system słoneczek?


System słoneczek jest metodą pozycjonowania oferty na liście wyszukiwania. Ilość posiadanych słoneczek – punktów pozycjonujących warunkuje wysokość wyświetlania oferty – im więcej słoneczek na koncie, tym wyżej wyświetla się Twój obiekt. Więcej informacji nt. dostępnych pakietów słoneczek znajdziesz tutaj



2. Jak mogę umieścić swój obiekt na stronie głównej serwisu?


Reklama na głównej stronie jest niezwykle skuteczna ze względu na jej wysoką widoczność. Aby umieścić swój obiekt na głównej stronie skontaktuj się z naszym biurem – sprawdzimy, które miejsca są wolne i doradzimy Ci w kwestii reklamy. Skontaktuj się z nami:

Biuro Obsługi Klienta

tel.: (87) 734 18 18

email: bok@suwalszczyzna.com.pl


Jeśli interesuje Cię koszt takiej reklamy, zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem



3. Chcę wyświetlać się najwyżej w swojej kategorii – jak to zrobić?


Wysokość wyświetlania obiektu na liście wyników uzależniona jest od ilości posiadanych słoneczek – punktów pozycjonujących. Obiekty z większą ilością słoneczek wyświetlają się wyżej od obiektów z ich mniejszą ilością. Aby wyświetlać się najwyżej zakup i utrzymuj odpowiednią ilość słoneczek, które sprzedawane są w pakietach dostosowanych do Twoich potrzeb. Zapoznaj się z cennikiem, wybierz odpowiedni dla siebie pakiet i skontaktuj z nami – wystawimy rachunek i umieścimy słoneczka na Twoim koncie. Skontaktuj się z nami:


Biuro Obsługi Klienta

tel.: (87) 734 18 18

email: bok@suwalszczyzna.com.pl



4. Nie jestem zadowolony ze statystyk mojego obiektu – co mogę zrobić?


Czasami zdarza się, że mimo starań obiekt nie jest tak popularny, jak byśmy sobie tego życzyli. Na szczęście masz na to wpływ i możez podjąć odpowiednie działania. Działania, dotyczące treści oferty opisaliśmy w darmowym poradniku dla nowych klientów – jeśli go nie posiadasz skontaktuj się z nami, z przyjemnością Ci go prześlemy. Działaniem poprawiającym widoczność Twojej oferty na portalu jest inwestycja w dodatkową reklamę pozycjonującą. Proponujemy niezwykle skuteczną reklamę POLECAMY umieszczającą Twoją ofertę na głównej stronie oraz zakup pakietu słoneczek, który da Ci wysoką pozycję wyświetlania na liście wyszukiwania. Zapoznaj się z naszym cennikiem i skontaktuj z nami:


Biuro Obsługi Klienta

tel.: (87) 734 18 18

email: bok@suwalszczyzna.com.pl



5. Mam obiekt sezonowy – czy mogę promować go na głównej stronie tylko określony czas?


Specjalnie dla obiektów sezonowych udostępniliśmy możliwość półrocznego promowania obiektu na głównej stronie. Jeśli roczna reklama jest dla Ciebi za długa, ta opcja z pewnością przypadnie Ci do gustu.



6. Jak mogę zdobyć dodatkowe słoneczka?


Dodatkowe słoneczka możesz dokupić – dostępne są w dostosowanych do Twoich potrzeb pakietach, informacje nt. dostępnych pakietów znajdziesz tutaj. Po wyborze odpowiadającego Ci pakietu skontaktuj się z nami w celu finalizacji usługi. Skontaktuj się z nami:


Biuro Obsługi Klienta

tel.: (87) 734 18 18

email: bok@suwalszczyzna.com.pl





Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? 







Top